Kávé, tea, csokoládé

Kávé, tea, csokoládé

Top3 kávézó 2021-ben

2021. november 15. - Kávéteacsoki

Az induláshoz képest eléggé átalakult a blog, utóbbi időben inkább ismeretterjesztő írásokat közlünk, azért idén is lesz egy kávézós (kávézókról szóló) cikk. Három kávézót mutatok be, melyekben idén voltam először. Van közte vidéki, budapesti és bár Budapesten található, de külföldi stílusú.

 

Caphé by Hai Nam

Ez a vietnami stílusú kávézó a tulajdonos testvérpárról, Vo Son Hai-ról és Nam-ról kapta a nevét, a Bartók Béla úton található. A név ismerősen csenghet a vietnami étkeket kedvelők körében, hosszú évek óta üzemel egy hasonló nevű vietnami étterem szintén Újbudán (Hai Nam Pho Bistro). A hozzáértők szerint a hely berendezése inkább skandináv, mint vietnami stílusú, én csak annyit mondok, hogy rendkívül hangulatos.

hainam1.jpg

A Maran Coffee által pörkölt specialty kávéból készült különböző kávéitalok mellett egy igazi különlegesség, a vietnami phin kávé is kapható, ennek a közeljövőben egy önálló posztot szentelek majd.

hainam2.jpg

A kávé mellé finom szendvicseket fogyaszthatunk, és például matcha latte-t is kérhetünk.

Butter Brothers

Ez a hely a Lónyay utcában található, és bár kézműves pékségként hivatkoznak rá, szerintem kávézóként is megállja a helyét, én legalábbis ilyen céllal tértem be, és jól éreztem magam. Az interneten fellelhető információk alapján például sörös kenyér és egreslekvár is kapható.

butter1.jpg

Én csak egy kávét ittam, próbáltam kideríteni, hogy hol pörkölik, illetve kíváncsi lettem volna az étlapra, de a hely Facebook-oldalán nincs fent, rá lehet kérdezni üzenetben, de egyből jön egy automatikus válasz, hogy egy hónapban csak egyszer nézik az üzeneteket.

butter2.jpg

Vadregényes

Ez a kávézó egy 54 főt (2019-es adat) számláló településen található az Őrségben, Szaknyéron. Egyébként ez Vas megye legkisebb közigazgatási területű települése, nyilván nem a helyi lakosok tartják el a helyet, hanem az Őrségbe látogató turisták. A tulajdonosok pár évvel ezelőtt beleszerettek egy régi lakatlan házba, melyet felújítottak, majd ajándékboltot alakítottak ki benne. 2019-ben aztán egy fészert is átalakítottak, itt üzemel a kávézó.

vadregenyes1.jpg

 Belül kevés hely van, de úgyis sokkal hangosabb kint helyet foglalni:

vadregenyes3.jpg

A kávé mellett lehet kapni házi szörpöt, kézműves forró csokit, de október végén vehettünk pumpkin latte-t és forralt bort is. Utóbbit egy sparherden lévő lábosból saját magunk merhettük.

vadregenyes2.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kaveteacsoki.blog.hu/api/trackback/id/tr5416745442

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása